Original Delivery
Original Delivery

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

DELIVERY

MENU

13:00 - 01:30

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

2410-283007

WHATS UP 6971629258

155 IROON POLITECHNIOU STR, LARISSA

Διατροφή

Η διαιτολόγος «Στέλλα Μορφογιάννη» δίνει χρήσιμες συμβουλές για τη διατροφική αξία των προϊόντων του Original Burger.

Caesars-salad

Το κοτόπουλο είναι μία καλή πηγή πρωτεΐνης με λίγα λιπαρά και θερμίδες καθώς και καλή πηγή σιδήρου και σεληνίου.

Ρόκα παρμεζάνα

Η ρόκα έγινε πολύ διάσημο λαχανικό τα τελευταία χρόνια στην Ελλάδα. Έχει πικρή πικάντικη γεύση και φυτρώνει κυρίως στη Μεσόγειο. Είναι πλούσια σε αντιοξειδωτικά, βιταμίνες, μέταλλα. Πλούσια σε βιταμίνη Α, φυλλικό οξύ, κάλιο και βιταμίνης C.

Η παρμεζάνα έχει διπλάσια ποσότητα ασβεστίου σε σύγκριση με τη φέτα και θεωρείται το πιο πλούσιο σε ασβέστιο τυρί. Επίσης είναι από τα πιο πλούσια σε πρωτεΐνη τυριά και με μέση περιεκτικότητα σε νάτριο.

Mediterranean

Τα παξιμάδια έχουν σαν κύριο συστατικό τους το σιτάρι το οποίο αποτελεί ένα από τα βασικότερα συστατικά της ελληνικής δια­τροφής. Περιέχει πρωτεΐνες και αμινοξέα, με κυριότερη την τρυπτοφάνη. Το σιτάρι, επίσης, είναι πλού­σιο σε βιταμίνες του συμπλέγματος Β, φυτικές ίνες, καθώς και μαγνήσιο και μαγγάνιο, τα οποία είναι απαραίτητα συστατικά για τα άτομα που έχουν έντονη καθημερινή δραστηριότητα και για τους αθλητές.

Zapata

Το γιαούρτι περιέχει υψηλό ποσοστό πρωτεϊνών, βιταμινών, μεταλλικών αλάτων (κυρίως ψευδάργυρο) και βέβαια ασβεστίου.
Είναι ευεργετικό για τους καπνιστές και για όσους καταναλώνουν μεγάλες ποσότητες οινοπνευματωδών γιατί προστατεύει τον βλεννογόνο του στομάχου. Το γιαούρτι είναι ο καλύτερος φίλος και των παιδιών.

Chicken-strips

Κοτόπουλο παναρισμένο με δημητριακά καλαμποκιού. Τα δημητριακά έχουν πολύ χαμηλή περιεκτικότητα σε κορεσμένα λίπη και χοληστερόλη. Είναι επίσης μια καλή πηγή της βιταμίνης Α, και μια πολύ καλή πηγή θειαμίνης, ριβοφλαβίνης, νιασίνης, βιταμίνης Β6, φυλλικό οξύ, βιταμίνη Β12 και σιδήρου.

Cheese-rolls

Τα τυριά είναι η καλύτερη πηγή ασβεστίου, βιταμινών του συμπλέγματος Β (διατήρηση μνήμης και ομαλή λειτουργία νευρικού συστήματος) καθώς και σεληνίου που ενισχύει το ανοσοποιητικό σύστημα.

Onion-rings

Το κρεμμύδι είναι φτωχό σε θερμίδες και νάτριο, ενώ δεν έχει χοληστερίνη. Έχει ισχυρή αντιοξειδωτική δράση, ενώ παράλληλα προσφέρει στον οργανισμό βιταμίνες Β6 και C, φυτικές ίνες, κάλιο, ασβέστιο, μαγγάνιο, χρώμιο και φυλλικό οξύ.

Wings

Οι φτερούγες περιέχουν μικρή ποσότητα νατρίου ενώ είναι καλή πηγή νιασίνης (επιδρά στο μεταβολισμό και την ανάπτυξη) και σεληνίου.

Το blue cheese είναι καλή πηγή πρωτεΐνης, πλούσιο σε ασβέστιο, βιταμίνη D, βιταμίνη Α, Β12 και Β6 αλλά και πλούσιο σε φώσφορο (απαραίτητο για τα οστά, τα δόντια, τον μυϊκό ιστό).

Country-style-potatoes

Οι πατάτες με τη φλούδα περιέχουν αρκετή ποσότητα φυτικών ινών. Γενικά οι πατάτες είναι μια αξιόπιστη πηγή βιταμίνης C, περιέχει διαφορετικές βιταμίνες του συμπλέγματος (Β, B1, B6 ,φυλλικό οξύ) καθώς αποτελεί και σημαντική πηγή καλίου (συμβάλει στη μυϊκή λειτουργία και συστολή, τη μετάδοση νευρικών ερεθισμάτων και τη ρύθμιση της αρτηριακής πίεσης).

Veggie-quesadillas

Η εκδοχή της χωριάτικης σαλάτας σε quesadilla. Η ντομάτα περιέχει βιταμίνη C, το β-καροτένιο, το κάλιο και φυσικά το λυκοπένιο που είναι η ισχυρότερη λιποδιαλυτή αντιοξειδωτική ουσία. Η ελιά δεν έχει χοληστερίνη περιέχει ποσότητα σιδήρου αλλά και φωσφόρου. Οι κόκκινες πιπεριές αποτελούν εξαιρετική πηγή βιταμίνης A, C και B6 και αντιοξειδωτικών παραγόντων  όπως λυκοπένιο και λουτεΐνη η οποία  συμβάλλει στην καλή υγεία των ματιών.

Chicken-quesadillas

Το κοτόπουλο είναι μία καλή πηγή πρωτεΐνης με λίγα λιπαρά και θερμίδες καθώς και καλή πηγή σιδήρου και σεληνίου. Τα τυριά είναι η καλύτερη πηγή ασβεστίου, βιταμινών του συμπλέγματος Β (διατήρηση μνήμης και ομαλή λειτουργία νευρικού συστήματος) καθώς και σεληνίου που ενισχύει το ανοσοποιητικό σύστημα.

Bacon-mushroom

Τα μανιτάρια αποτελούν μια ιδιαίτερα θρεπτική τροφή καθώς σε μόλις 32 θερμίδες / 100 γρ καταφέρνουν και συγκεντρώνουν πολλά αντιοξειδωτικά  συστατικά. Δεν περιέχουν χοληστερίνη, λιπαρά και νάτριο ενώ είναι πλούσια σε πρωτεΐνη, φυτικές ίνες, σίδηρο, βιταμίνες του συμπλέγματος Β (Θειαμίνη, Ριβοφλαβίνη, Νιασίνη, Παντοθενικό οξύ, Φυλλικό οξύ και Β6), βιταμίνη C και ψευδάργυρο.

Club

Πιάτο πλούσιο σε πρωτεΐνη, ασβέστιο και βιταμίνες του συμπλέγματος Β.

Steak

Το μοσχάρι είναι πολύ καλή πηγή πρωτεϊνών, αιμικού σιδήρου (με πολύ καλή απορρόφηση από τον ανθρώπινο οργανισμό), ψευδαργύρου, σεληνίου, βιταμίνης Β12. Οι πρωτεΐνες είναι ιδιαίτερα απαραίτητες στα παιδιά και τους εφήβους, στους αθλητές και τις έγκυες γυναίκες, καθώς επίσης και στους ηλικιωμένους ανθρώπους, που βρίσκονται σε φάση ανάρρωσης από κάποιο χειρουργείο ή ασθένεια.

Chicken

Το κοτόπουλο είναι μια υγιεινή τροφή με χαμηλή περιεκτικότητα σε λιπαρά και νάτριο αλλά πλούσια σε πρωτεΐνη,  νιασίνη, φώσφορο, σελήνιο και βιταμίνη Β6. Αποτελεί καλή επιλογή για ανθρώπους που γυμνάζονται ή θέλουν να χάσουν βάρος.

Pork

Το χοιρινό φιλέτο όπως και τα υπόλοιπα κρέατα είναι πλούσιο σε πρωτεΐνη, νιασίνη, φώσφορο, σελήνιο και βιταμίνη Β6. Όμως το χοιρινό περιέχει και σημαντική ποσότητα ριβοφλαβίνης, θειαμίνης, νιασίνης και ψευδαργύρου.

Οι Ρωμαίοι στρατιώτες έκαναν μπάνιο σε νερό αρωματισμένο με θυμάρι, για να αποκτήσουν δύναμη και ενεργητικότητα, ενώ οι χειρουργοί χρησιμοποιούσαν διαλύματα θυμαριού με σαπούνι για την απολύμανση των χεριών.

Original-Burger

Το μπιφτέκι από μοσχάρι είναι πολύ καλή πηγή πρωτεϊνών, αιμικού σιδήρου (με πολύ καλή απορρόφηση από τον ανθρώπινο οργανισμό), ψευδαργύρου, σεληνίου, βιταμίνης Β12.

Original-Blue

Το blue cheese είναι καλή πηγή πρωτεΐνης, πλούσιο σε ασβέστιο, βιταμίνη D, βιταμίνη Α, Β12 και Β6 αλλά και πλούσιο σε φώσφορο (απαραίτητο για τα οστά, τα δόντια, τον μυϊκό ιστό).

Twin-Tower

Η παρουσία δυο μπιφτεκιών κάνει burger εξαιρετική πηγή σιδήρου και πρωτεΐνης.  Το cheddar είναι από τα πιο πλούσια τυριά σε ασβέστιο μετά την παρμεζάνα και καλή πηγή πρωτεϊνών.

Veggie-Burger

Τα Portobello είναι γνωστά για τις αντιοξειδωτικές τους ιδιότητες, ενώ χαρίζουν και αρκετό σελήνιο. Στη γεύση θυμίζουν κρέας όπως και τα υπόλοιπα μανιτάρια. Μπορούν να αντικαταστήσουν επάξια το κρέας στη διατροφή αφού είναι πηγή πρωτεϊνών με πολύ λίγες θερμίδες και καθόλου λίπος.  Περιέχουν φώσφορο, κάλιο, βιταμίνες του συμπλέγματος Β, σίδηρο ασβέστιο και μαγγάνιο αλλά είναι και εξαιρετική πηγή φυτικών ινών.

Veggie + μπιφτέκι

Ο συνδυασμός μπιφτέκι και Portobello αποτελεί εξαιρετική πηγή πρωτεΐνης και σιδήρου. Η παρουσία της πιπεριάς Φλωρίνης που είναι πλούσια σε βιταμίνη C βοηθά στην καλύτερη απορρόφηση του σιδήρου από τον οργανισμό.

Chickenfilet

Το emmental περιέχει τις βιταμίνες Α, Β12, D, ριβοφλαβίνη καθώς και ασβέστιο, φώσφορο, σελήνιο και ψευδάργυρο. Επίσης είναι αρκετά πλούσιο σε πρωτεΐνη. Η παρουσία των λαχανικών προσθέτει στο burger αντιοξειδωτικά συστατικά.

Hot-tomasita

Οι πιπεριές jalapenos είναι ένα τρόφιμο με χαμηλή περιεκτικότητα σε κορεσμένα λιπαρά, και πολύ χαμηλή περιεκτικότητα σε χοληστερόλη και νάτριο. Είναι επίσης μια καλή πηγή ριβοφλαβίνης, νιασίνης, σιδήρου, μαγνησίου και φωσφόρου, καθώς και μια πολύ καλή πηγή φυτικών ινών, βιταμίνης Α, C, Κ, θειαμίνης, βιταμίνης Β6, φυλλικού οξέος, καλίου, χαλκού και μαγγανίου.

Bonanza

Το cheddar περιέχει βιταμίνες Α, Β12, ριβοφλαβίνη, ασβέστιο, φώσφορο και σελήνιο.Μαζί με το μπιφτέκι αποτελεί πολύ καλή πηγή πρωτεΐνης, σεληνίου, ασβεστίου και σιδήρου.

Swiss

Το emmental είναι πλούσιο σε πρωτεΐνη, ασβέστιο και βιταμίνη Α ενώ έχει χαμηλή περιεκτικότητα σε χοληστερόλη.

Crispy-chicken

Χαμηλό σε χοληστερόλη καθώς επίσης καλή πηγή βιταμίνης Β6, φωσφόρου,  χαλκού, θειαμίνης, νιασίνης και βιταμίνης Β12.

Mushroom-melt

Τα μανιτάρια είναι πλούσια σε βιταμίνες του συμπλέγματος Β αποτελούν μια πολύ καλή θρεπτική λύση προσφέροντας πολύτιμα συστατικά με αντιοξειδωτική δράση. Τα μανιτάρια είναι καλή πηγή του αμινοξέος τρυπτοφάνη που επηρεάζει τη διάθεσή μας.

Nachos

Πιάτο πλούσιο σε φυτικές ίνες, ασβέστιο, σελήνιο και βιταμίνες του συμπλέγματος Β λόγω των τυριών, και βιταμίνης Ε (ελιές). Η βιταμίνη Ε έχει αντιοξειδωτική δράση, ενισχύει την άμυνα του οργανισμού και συμβάλει στη διαστολή των αιμοφόρων αγγείων.